Utolsó kommentek

én




vezető tanácsadó
www.virgo.hu

képek

    címkék

    apple (8) diéta (3) iphone (8) iwiw (5) osx (4) telefon (3) web (3) webconf2007 (3) wii (3) címkefelhő

    Google Friend Connect. Ezt benéztem!

    2008.12.29. 20:48 bazso


    Sajnos be kell látnom, úgy nyilatkoztam a Friend Connect-ről, hogy felületes voltam, pedig az iWiW OpenSocial implementációja miatt illett volna jobban beleásnom magam a témába, de mentségemre szolgáljon, az idő ellenem dolgozott.

    Szóval amiről írtam az igazából itt volt végig az orrom előtt. Blogomon a Friend Connect lehetővé teszi, hogy bármilyen Social Gadget-et futtassak! Nem kispályáztam, fogtam a virgo által az iWiW teszteléséhez készített Sztahanov alkalmazást és betoltam, lássuk mi történik. Megadtam a kisalkalmazás xml elérését, választhattam, hogy a profile vagy canvas nézetet szeretném-e megjeleníteni (előbbit választottam, a teljes méret a profil nézetből elérhető), szépen bemásoltam a generált HTML kódot egy blog.hu-s HTML dobozba, ozt ennyi.

    Ami az érdekesség, hogy az alkalmazás ebben az esetben OWNER-nek magát az oldalt látja, az OWNER ismerősei pedig azok, akik csatlakoztak. Éppen emiatt a Sztahanov kicsit furcsán működik, hiszen nem tud senki "lapátolni", a sztahanovisták szűrése meg értelmetlen, mert aki ismerős az egyben használja is az alkalmazást.

    Aki látni szeretné, annak nem kell mást tennie, mint a FriendConnect dobozban jobb oldalon bejelentkezni/csatlakozni és már ott is az alkalmazás előtte. A FriendConnect esetében az iWiW-el szemben már fontos szerepet kap az anonim jelenlét, ami ugyebár egy bejelentkezéshez kötött közösségi oldalon nehezen értelmezhető. Azonban pont az említett okok miatt erre a Sztahanov demóalkalmazás nincs felkészítve. 

    De nem ragozom tovább, engem ez most földre tepert. Asszem az nem kérdés, hogy az iWiW-nek mi a feladata miután elstartoltak az iWiW-en belüli kisalkalmazások, remélem lesz ilyen projekt és aktív részese lehetek majd ott is a koncepciógyártásnak.

    Ami viszont boldoggá tesz, hogy most már megnyugodhatok, jó irányba kezdtük el lökni a szekeret, most már csak annyi a feladat, hogy felugorjunk a bakra és vigyázzunk, hogy a szekér véletlenül se gázoljon keresztül rajtunk. 

    1 komment

    A bejegyzés trackback címe:

    https://bazso.blog.hu/api/trackback/id/tr63847544

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Zauner 2009.10.17. 19:45:25

    Szevasz Öcsém! Igazad volt érdemesebb ide belépni és létrehozni a saját oldalt.
    Itt a címe a blogomnak:
    haboru-kicsiben.blog.hu
    A régi családnevünkön regisztráltam be.

    Pusszancs: bratyód
    süti beállítások módosítása