Utolsó kommentek

én




vezető tanácsadó
www.virgo.hu

képek

    címkék

    apple (8) diéta (3) iphone (8) iwiw (5) osx (4) telefon (3) web (3) webconf2007 (3) wii (3) címkefelhő

    2007

    2007.01.04. 13:29 bazso


    Megkezdődött ez az év is. Rég vártam kevésbé ennyire az új esztendőt, mint ezt most. Magánügyi problémák, rengeteg munka, a felelősség súlya, blablabla. Kár is ezen nyekeregni, gondolom nem egyedül vagyok ezzel a problémával.

    Mindenesetre köszönet a blog.hu-nak a blogért, Bazsó Gábornak pedig azért, hogy lemondott a címről a javamra :)
    Fura dolog ez a blog. Nem szeretem. Próbálkoztam vele korábban, gondoltam, ez az utolsó próbálkozás, ha nem megy, feladom. Bár most megráztam magam és egy bevállalósabb formát választottam. Még azt is elárulom, hogy ki vagyok... húha :)

    Hogy ki olvassa majd? Szerintem senki :) Ezért pár napig nem is töröm magam a cicomázáson, berendezésen, majd később úgyis becsap a ménykű és csinosítgatom mint pici lány a barbi babáját.

    Szólj hozzá! · 1 trackback

    Címkék: kezdet 2007 nyekergés köszönet

    A bejegyzés trackback címe:

    https://bazso.blog.hu/api/trackback/id/tr9526081

    Trackbackek, pingbackek:

    Trackback: skunk removal 2018.08.12. 01:10:16

    Folyamatosan büntetnek - Munkahelyi (T)error

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása