Utolsó kommentek

én




vezető tanácsadó
www.virgo.hu

képek

    címkék

    apple (8) diéta (3) iphone (8) iwiw (5) osx (4) telefon (3) web (3) webconf2007 (3) wii (3) címkefelhő

    Konferencia 1.0

    2007.03.02. 10:11 bazso


    A fene se érti azt, hogy Magyarországon miért nem lehet úgy ott lenni egy szakmai, web2(.2) konferencián, hogy ne érezzem azt, hogy az egész nem szól semmi másról, csak a nagyok támogatói erőfeszítéseikért kapott kis reklámszeleteiről, valamint olyan panelekről, ahol nem lehet eldönteni, hogy a moderátorral van a baj, a vitatkozókkal (hehe) vagy Veled, aki mindezt valami okból kifolyólag a helyszínen, személyesen, saját önszántadból átéled.

    Kezdem úgy érezni, hogy egy Web2.2 Symposium árának megvizslatásakor azt kell figyelembe vennem, hogy számomra megéri-e (najó, a cégnek) 2 napot az életemből, nem a legjobb étkezési és italozási feltételek mellett névjegykártyaosztó/gyűjtő és alapjában véve bratyizó cselekvésekkel tölteni. Mert mást most sem kaptam... azaz de, nagyon jó, szakmai, boncolgatás, szétcincálós, összerakós beszélgetéseket... csak sajnos mindegyik minimum 10 méterre zajlott szűk körben a konferenciateremtől.

    A mérleg egyszerű: eddig volt egy Internet Hungary, amit lehetett tartalmi és formai színvonala, célja miatt fikázni, most pedig felnőtt hozzá egy tavaly még ígéretesnek tűnő Web2 Symposium is. Egyetlen előnye, hogy most már évente kétszer (na jó, ennél persze többször) találkozhat a "szakma". Bár ennek lennének olcsóbb, célzottabb és kevésbé unalmas egyéb formái is.

    A konferencia második napjáról nem sokat beszélnék, már csak azért sem, mert délután távoztam a helyszínről, érezve azt, hogy fontosabb és kifizetődőbb tevékenységet is tudok végezni az ottani pogácsazabálós-beszélgetős tevékenység helyett.

    T-Bejelentésekről nem nyilatkoznék, hiszen mindegyikhez közöm van, egyéb eseményekről meg nálam nem fogtok beszámolót olvasni. Bocs. De nehéz úgy, ha nem bírtam benn tartózkodni rajtuk :)

    Konklúzió: ott leszek-e a Web2.3 Symposium-on?  Igen. Nem másért, mint amiért most. És ha esetleg az már egy Konferencia 2.0 lesz? Akkor csak örülni fogunk :)

    Konklúzió2: visszaolvasva kicsit kritikus hangvételűnek is tekinthető a bejegyzésem, amit azért annyival enyhítenék, hogy jól éreztem magam. Egyszerűen csak hiányzott a szakmai orgazmus. Kész, ennyi.

    Végül az iWiW Gadget, sokan még nem lát(hat)ták. És lesz OSX Widget. Tényleg.

    6 komment

    Címkék: web konferencia

    A bejegyzés trackback címe:

    https://bazso.blog.hu/api/trackback/id/tr6641802

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2007.03.02. 20:56:53

    szia,

    bocs, de két napra 27. ezer volt a jegy, elővételben, azaz 13.500 forint naponta. Ezt az árat sokallod? Egy átlagos konferencia napijegyára 35 ezerről indul.
    Tudom, h az lenne a legjobb, ha ingyen lenne, de akkor ne szervezné meg senki.
    Megjegyzés az ebédhez: a Telekom Székházban tilos meleg kaját felszolgálni az aulában.

    Üdvözlettel

    Molnár Rita
    szervező

    bazso 2007.03.03. 01:30:57

    Kedves Rita!


    Szorri, az árra akkor rosszul emlékeztem, tény hogy nem az én zsebemből ment. Az remélem azért egyértelmű volt az írásomból, hogy nem sajnálnám a pénzt és nem is alapvetően a szervezéssel volt a problémám, hanem az előadókkal, kerekasztalok résztvevőivel. Meleg kaja sem hiányzott, inkább egy pár szék és asztal hogy le lehessen ülni és ne a kezemben zsonglőrködjem a a kis tányérkámmal, zsömlécskéimmel. De a tormás sonkás tekercsért kimondottan odavoltam, sőt - bár ezt nem említettem -, de az a spenótos(?) kaszinó egyenesen mennyei volt.

    Ha már regalátál, az még szimpatikus volt, hogy igyekeztetek az embereket mindig az előadások felé terelni, .ha előadó lettem, pláne örültem volna ennek. Az már más kérdés, hogy az előadók mennyire tudták "megtartani" a létszámot :)

    üdv,

    b

    nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2007.03.03. 08:15:21

    Kedves Bazso,

    könyöklők voltak, és asztalok is!

    igen olvasom a blogokon, h az előadások, viták szinvonala nem ütötte meg az elvártat. Tényleg csak hozott anyagból dolgozhatunk.

    szerintem voltak remek moderátorok és s jó előadások is.
    tavaly én raktam össze a programot, akkor azt is szidták, ma meg azt dicsérik. nem értem én a blogger népség pszichológiáját :-)

    rita

    Agent T 2007.03.19. 12:16:32

    Kissé más téma lesz, de azért hátha, hiszen ebben a bejegyzésben van szó a gadgetről:
    Nem lesz esetleg netvibes modul iwiwhez?
    Üdv
    t

    bazso 2007.03.19. 12:18:49

    Szeretnénk. De nem rajtunk múlik.

    Agent T 2007.03.19. 13:57:25

    Hm. Hanem kin, ha lehet ilyetén irányba érdeklődni? A T felől?Gondolom nem a netvibes-on bukik meg a project.
    süti beállítások módosítása