Utolsó kommentek

én




vezető tanácsadó
www.virgo.hu

képek

    címkék

    apple (8) diéta (3) iphone (8) iwiw (5) osx (4) telefon (3) web (3) webconf2007 (3) wii (3) címkefelhő

    breaking: nem eszem!

    2009.03.09. 12:48 bazso


     Új szakaszához ért a fogyókúrám. Sajnos az eddig használt verzió már egy ideje nem eredményez súlycsökkenést, úgyhogy most drasztikus módszerhez nyúltam: nem eszem!

    Egyedül tejbe tolt étrendkiegészítő fehérjeport tolok, hogy ha lehet, ne fehérjeállományom építsem le az önsanyargató kúra alatt. Hogy meddig bírom az jó kérdés, eddig lassan 18 órája nem ettem semmit. Még bírom.

     

    4 komment

    Címkék: diéta

    A bejegyzés trackback címe:

    https://bazso.blog.hu/api/trackback/id/tr5991176

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Rabbit · http://rabbitblog.hu 2009.03.09. 13:51:49

    Ez már túlzás és nagyon egészségtelen is :(

    bazso 2009.03.09. 13:54:32

    azért nem félek annyira, mert nem fogom sokáig bírni (sztem kb. holnap délig) és utána úgyis visszatérek az eredetihez+mozgás. Viszont a lelki mélyponton így legalább nem telezabálom magam, hanem inkább egy kis méregtelenítést csinálok....

    Bártházi András · http://barthazi.hu 2009.03.10. 14:31:54

    Ilyet tényleg csak "orvosi felügyelettel" szabad csinálni, mert veszélyes, és mert így nem fog működni valószínűleg (visszaszeded gyorsan). Egyébként ha már csinálod, akkor méregtelenítő teát, zöldséglevet, tiszta vizet is igyál, ezek valamennyire laktatnak - de tényleg célszerű valaki olyat keresni, akinek már van tapasztalata ilyen jellegű koplalásban, mert nem csak a fehérje, de a vitaminok és egyebek is hiányozni fognak a szervezetednek.

    anyez 2009.03.31. 21:12:39

    remelem azota ezt nem tartod...
    helyette nezd meg ezt, szerintem kulon neked talaltam:
    velvet.hu/blogok/tejbenvajban/2009/01/23/hol_van_a_kenyeztetes_egy_kethetes_dietaban#more891399

    becsi dieta, sajnos sacher tortat sehol se lattam benne...
    süti beállítások módosítása