Utolsó kommentek

én




vezető tanácsadó
www.virgo.hu

képek

    címkék

    apple (8) diéta (3) iphone (8) iwiw (5) osx (4) telefon (3) web (3) webconf2007 (3) wii (3) címkefelhő

    Pannon + iPhone OS 3.0 = tethering + mms

    2009.06.18. 15:12 bazso


     Tegnap érkezett a 3.0-ás iPhone OS, amit boldog-boldogtalan azóta is töltöget a telefonjára. Idehaza T-Mobile versenyzőknek rögtön működnek az új funkciók, azonban Pannon és Vodafone versenyzőknek extrább beállításokra van szükségük, hogy ne legyen gond.

    Mivel én Pannonnál vagyok, ezért első körben az ottani beállításokat tudom megosztani veletek:

    Ahhoz, hogy működjön a dolog, tegyük meg a következőket:

    1. Legyen fenn a gépünkön a legfrissebb iTunes 8.2-es verzió (elvileg ott van, hiszen így tudtuk frissíteni a telefont)

    2[win]. 
    Indítsunk egy command ablakot (WIN+R -> cmd), lépjünk be az iTunes könyvtárába (cd "c:\Program Files\iTunes"), majd írjuk be a következő parancsot:

    iTunes.exe /setPrefInt carrier-testing 1

    2[osx].

    Egy terminal ablakban írjuk be a következőt:

     

    defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE

    3. Töltsük le az ippc fájlt

    4. Indítsuk el az iTunes-t, válasszuk ki a telefonunk majd nyomjunk a "check for update" gombra win alatt a SHIFT+ALT, osx alatt az ALT gomb lenyomva tartása mellett.

    5. válasszuk ki a letöltött .ipcc fájlt

    6. sikeres kigyómenetelés után indítsuk újra a telefont

    7. Miután újraindult a telefon, menjünk a Settings - General -Network - Cellular Data Network menübe és ott az mms adatait töltsük ki, ha nem lenne teljesen:

    MMSC: http://mmsc.pgsm.hu

    MMS Proxy: 84.225.255.1:8080

    8. Ha időmilliomosok vagyunk, indítsuk újra a telefont, biztos ami tuti

     

    Ezután van tethering menü, működik az mms küldés, stb. Egyetlen probléma, hogy mms küldés/fogadás után pár percig nem működik a data/tethering a telefonon, amint rájöttem hogy lehet ezt megoldani azonnal tájékoztatom a tisztelt nagyérdeműt.

    20 komment

    Címkék: pannon iphone 3.0

    A bejegyzés trackback címe:

    https://bazso.blog.hu/api/trackback/id/tr421193453

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    angelday 2009.06.18. 16:16:07

    Ez az .ipcc bundle korrekt dolognak tűnik. Vodás kéne még frankó logóval.

    isogulaleb 2009.06.18. 16:23:33

    pannonos vagyok, kártyafüggetlen. meg 33 éves nős. de az most mind1.

    próbáltam a beállításodat, és az MMS nem műxik, a sending vége előtt 1 mm-rel leáll és utána piros felkiáltójel.

    mások, megy?

    bazso 2009.06.18. 16:26:16

    Csak a beállítást próbáltad vagy a .ipcc fájlt is betoltad?

    bazso 2009.06.18. 16:27:24

    egyébként bocs a láthatatlan kommentekért, mindjárt rendberakom

    bazso 2009.06.18. 16:52:45

    furcsaság van, cégen belül egy másik telefon a pannon-t "H pannon 3G" néven látja, ott nem is kóser teljesen ez a módszer.

    Nyomozom a problémát.... egyébként tethering+MMS megy ott is

    gergoke 2009.06.18. 17:30:26

    Bazso!

    Gondolom az IP cím harmadik oktetében a 255 csak elírás és az is 225 akar lenni, ugye?

    gklka · http://gk.lka.hu 2009.06.18. 17:49:42

    Kéne ennek mennie 2G-n is? Semmi jelét nem látom az Apple honlapon hogy nem, de nekem nem akar látszódni a menüpont. :(

    gergoke 2009.06.18. 17:58:13

    @gergoke: Nem, nem elírás. Ezzel működik.

    Megválaszoltam magamnak. :)

    gergoke 2009.06.18. 17:58:59

    @GK / LKA: A 2G nem támogatja az MMS-t. Más a rádió hardver benne, mint a 3G-ben, ezért nem.

    gergoke 2009.06.18. 18:01:11

    @isogulaleb: Megy. Annyit tettem a leíráshoz képest pluszban, hogy kiszedtem az mms/mms user/pass-t, mert azok a Pannon oldala szerint nem kellenek.

    gklka · http://gk.lka.hu 2009.06.18. 18:59:51

    @gergoke: MMS-hez biztosan nem kell külön rádió hw, mivel a standard adatkapcsolaton megy. (Már volt fenn jailbreak-elt MMS küldő-fogató program az iPhone-omon és működött.)

    Amúgy a kérdésem a tetheringre vonatkozott, mivel az MMS-t tényleg írta az Apple, hogy nem adják ki 2G-re.

    isogulaleb 2009.06.19. 11:30:10

    @bazso: ugyan ezt csinálja még mindig... ipcc-t is betoltam, mondjuk előtte egy másik profilt már feltettem - azt ami az iphone-notes.de-n volt (a beszeljukmac-en találtam beszeljukmac.com/index.php/forums/viewthread/33752/). Ezzel elő is jött mind a két funkció teth és MMS, teth ment is vele csak az MMS nem. Utána találtam meg a te oldalad és tettem föl a te ipcc-d. Lehet ez a gond?

    isogulaleb 2009.06.19. 11:39:17

    hoppá... átírtam a beállításokat ez alapján beszeljukmac.com/index.php/forums/viewthread/33760/ - 734-es bejegyzés és láss csodát! megy.

    egyébként nem jb-s, kártyafüggetlen 3g-m van, csak ha valakiben felmerült volna a kérdés. mindenesetre kösz a segítséget!

    DnP 2009.06.22. 17:29:46

    Fuggetlen 3G-n nincsenek is ilyen menupontok... 3.0as soft rajta.

    eFi · http://fns.csokolade.hu 2009.09.10. 12:14:25

    3.1 alatt neked is eltűnt a tethering?

    gyorgyk 2009.09.21. 21:59:21

    Eddig szuperül működött, de most hogy feltetem az iPhone 3.1-et nem megy és ha megismétlem az eljárást újra (Snow Leopard és 9-es iTunes ) alatt akkor sem javul meg.
    Mit csináljak másképpen?

    inniním 2010.01.02. 20:12:02

    ma megcsináltam mindent a leírás alapján, tökéletes lett!
    apróság, de nekem külön tetszik, hogy a bal felső sarokban a pannon felirat teljes egészében látszik, és a propeller alakú logó is látszik...

    az MMS-ek meg csak repkednek oda és vissza is...

    hálás köszönet!

    (3G, 8GB, 3.1.2, JB)

    page69 2010.02.14. 17:27:17

    Ha valaki még olvassa ezt, és tudna válaszolni, hogy működik-e 3.1.2-es (nem jailbreakelt) iPhone 3GS-en, azt megköszönném!

    bazso 2010.02.15. 01:46:41

    3.1.2-es verzión sehogy. 3.1.3-on visszajött a tethering szerencsére, javaslom annak használatát.

    Tom_6784 2010.02.26. 11:37:45

    3.1.3 van fent a telefonomon, független Pannonos.

    Sehogy se akar megjelenni a tethering. Anno az ippc-s dolgot megcsináltam, akkor ment is a 3.0-án a tethering.
    3.1-re ahogy más pannonosoknak nekem is eltűnt a tethering. Akkor emlékszem még próbálkoztam valami netes forrásból is valami pannon "profil" letöltéssel, le is jöttek dolgok, de soha nem ment velük a tethering, és emlékeim szerint következő induláskor törlődtek is a settingsből a profil dolgok.

    Van esetleg valami ötleted, hogyan kelthetném életre a tetheringet?
    (egy helyen azt láttam (plastik.hu/2010/02/04/iphone-sw-update-3-1-3/ ), hogy

    "ha szép dizájnos carrier logód van (nekem Pannon logós Pannon carrier jel volt ott), akkor Te is felpakolhattál valami szemét hackot, ami akadályozza a tetheringet."

    (na nekem is van valami logo jel a Pannon felirat mellett), akkor restore segíthet...
    Viszont nem szeretném pl. az sms-eket stb elveszíteni + abban sem vagyok biztos, hogy az egyes programok adatai megmaradnának-e..)

    Ötlet?
    süti beállítások módosítása