Utolsó kommentek

én




vezető tanácsadó
www.virgo.hu

képek

    címkék

    apple (8) diéta (3) iphone (8) iwiw (5) osx (4) telefon (3) web (3) webconf2007 (3) wii (3) címkefelhő

    A diéta (updated*2: a bacon lemaradt)

    2009.01.30. 22:53 bazso


    Hosszas vergődés után újra belekezdtem egy fogyókúrába, most obezitológus nélkül :) Jókat hallottam a Mayo klinika diétájáról, hozzátéve, hogy durva, meg csak orvosi felügyelet alatt, blablabla. Rákerestem a "receptre", rögtön találtam vagy 10 féle verziót, aztán kiválasztottam azt, amit a Google elsőre kidobott - hamár a SEOja jó, hátha használ is alapon :)

    Több mint valószínű, hogy ez nem az eredeti, de gondoltam hátha beválik. Hajnival együtt belekezdtünk, bár soha nem értem meg, neki miért is kell fogyóznia, de ilyenek a nők (bocs). A lényeg az, hogy egy hét telt el az elhatározás óta, azóta most 5kg mínuszban vagyok. A fogyókúrát konkrétan öt napja kezdtük (ez így kicsit durvának tűnik most jobban belegondolva, naponta -1 kg átlagban).

    Direkt nem linkelem az általunk kiválasztott verziót, hanem inkább leírom az elmúlt napok menüjét. Az általános szabály amit igyekeztünk betartani:

    Reggeli:

    • 1/2 grapefruit

    • 2 db tojás

    • 2 bacon

    • kávé vagy tea

    Ebéd:

    • 1/2 grapefruit

    • hús + saláta/zöldség

    • kávé vagy tea

    Vacsora:

    • 1/2 grapefruit

    • hús +saláta/zöldség

    • kávé vagy tea

    Lefekvés előtt:

    • 2dl paradicsomlé vagy tej

     

    Ez a mi olvasatunkban a következőképpen festett:

    Reggeli:

    • 2dl frissen facsart gyümölcslé (mix: grapefruit, narancs, mandarin, citrom)
    • 2 - még előző este főtt - tojás
    • 2 csík sült baconszalonka
    • munkába megérkezéskor kávé kis tejjel, édesítővel

    Ebéd:

    • 2dl - reggel még frissen csavart - gyümölcslé
    • valamilyen hús salátával vagy sült zöldséggel ( a héten kétszer a hús nekem cigánypecsenye volt szalonnával), saláta néha valami vérszegény salátaöntettel leöntve, de nem jellemző
    • reggelihez hasonló kávé (adjunk a vérnyomásnak!)

    Vacsora:

    • a szokásos, és mivel eddigre elfogyott, ezért újra frissen facsart...
    • hús salátával vagy zöldséggel (többször előfordult, hogy halra cseréltük: lazac, hekk, tonhal)
    • tea

    Lefekvés előtt:

    • én szigorúan virgin bloodymary-t toltam sok tabascoval, zeller nélkül sajnos, szigorúan erősen (azt mondják az is fogyaszt vagy mi)
    • Hajni hasonlóan, azonban egyik este diétás kakaóra váltott

    Hát ennyi a nagy titok. Egy kis adalékot használunk, 2-3 napja szedünk Káposztaleves kapszulát, a bioszallito.hu kínálatában találtuk. Sajnos soha nem derül már ki, hogy a diéta használ-e vagy a kapszula :D

    A lényeg a lényeg, hogy számomra az első elviselhető diéta, még ha reggel meg is pusztulok úgy keresztbe áll a gyomrom, eddig soha nem reggeliztem. Éhségérzet nem nagyon jelentkezik, az alkohol viszont kicsit hiányzik. 

    Aki gondolja csinálja, de előre jelzem, hogy:

    • fogalmam sincs milyen hatással van a szervezetre (bár nem eszem gázosabb dolgokat, mint előtte, sőt)
    • nem tudom van-e bármilyen tudományos háttere, bár valami vegyi folyamatokról pampognak erre-arra
    • engem aztán ne szidjon senki, ha nem jön be
    • ha nekem se jön be, beperelem a google-t, hogy egy rossz diétát sorol első helyre, aztán gazdagon és dagadtan halok meg
    • 5kg soknak tűnhet, de sajnos nekem van miből, most még 20kg az amitől szeretnék megszabadulni

    Aki csinálja és van tapasztalata, az jelezze, bár sírva fakadok ha tömegével kezdenek gyűlni a kommentek, miközben a sok technológiai, szakmai posthoz meg egy darab sem érkezik. Vagy szóljatok, hogy maradjak a kaja témánál és ne erőltessem magam... :)

    UPDATE 2: azt elfelejtettem mondani, hogy elvileg 12 napig kell egyfolytában tolni, aztán 2 nap pihi következhet. 

    9 komment

    Címkék: diéta

    A bejegyzés trackback címe:

    https://bazso.blog.hu/api/trackback/id/tr48913381

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    bazso 2009.01.30. 23:05:51

    hajrá, hajrá!
    de az apróbetűs részekre figyelni ám :)

    ykp 2009.01.30. 23:46:05

    A SEO csapdájában. :)
    Ez tetszik, jó ez a diéta dolog!
    Hajrá @bazso!

    Ne feledd a mozgást! Az is nagyon fontos!

    gyurmalány 2009.02.02. 17:41:31

    ez nagyon kibírhatósnak tűnik. bár ami engem illet gyanakszom kicsit a kapszulára, de kipróbálom. és mivel kapszula nékül fogom, ki is derül működik-e.

    bár valszeg ha valakin mondjuk csak 5 kg van - na jó, 8 - az nehezebben megy le.

    bazso 2009.02.02. 20:39:41

    hajrá gyurmalány!
    5-8 kg nyílván nehezebben mozdul, nem összehasonlítási alap, de ki tudja, lehet, hogy egy hét alatt neked is lemegy...

    arra figyeljetek, hogy a zöldésgeknél vannak megkötések, pl. paprika, hagyma, krupmli, stb. nem fogyaszthatóak!

    valamint 12 napig kell csinálni, aztán 2 nap szünet jöhet

    gyurmalány 2009.02.03. 12:01:00

    ja, bridzsid vagyok.

    Szerintem az 5-8 kg az sajnos szinte biztos, hogy később megy le, mint egy nagyobbnál az első 15 akár. (ott is 5-8 szokott a végén megmaradni, legalábbis én így láttam eddig). szóval mantrázok a kitartásra :) hagyma nélkül pedig nem eszem meg a salátát. sőt semmit.

    bazso 2009.02.04. 11:39:09

    @gyurmalány: na tessék, mondom, hogy néha nem értem, bizonyos nők miért akarnak fogyókúrázni, mikor semmi szükségük rá ;)

    Ketszeri 2009.02.15. 16:46:09

    Ha megtalálod az ellenzezőjét, fwd légyszi... nekem +5 kilóra lenne szükségem.

    ricsko 2009.05.31. 10:24:26

    Bazsó, nekem 5 hónap volt 20 kiló ( 95-ről 75-re) úgy, hogy "normálisan", de kevesebbet ettem ( este semmit) és beiktattam heti 2 mozgást ( tenisz + futás). Ez talán nem hangzik elég tudományosnak, de működik. Ja, és igyekeztem jellemzően napi 3 L folyadékot (általában citromos tea) benyomni. Sztem hanyagold a kapszulákat, inkább törekedj a változatos, quality kajákra a kellő mennyiségben és mozogj sokat, fokozatosan növelve a mennyiéget, sztem ez a tuti recept. Most már minimális odafigyeléssel 3 hónapja +/- 1 Kg-os határban mozgok, tehát nyugodtan kijelenthetem, hogy bejött a módszer :)
    süti beállítások módosítása