Utolsó kommentek

én




vezető tanácsadó
www.virgo.hu

képek

    címkék

    apple (8) diéta (3) iphone (8) iwiw (5) osx (4) telefon (3) web (3) webconf2007 (3) wii (3) címkefelhő

    Ölemben a gépemmel - smcFanControl

    2007.01.05. 01:09 bazso


    Huh. Mióta vártam már arra a pillanatra, hogy kedves,nagyméretű macbook pro szerkezetem így esténként végre az ölembe vehessem és ahogy az a nagykönyvben meg van írva, hanyag eleganciára utaló, félig fekvő pozícióban akár hosszú időn keresztül is ott tartva használhassam... anélköl hogy a tököm ne kozmáljon oda.

    Kb. az utolsó lehetek aki rátalált (ja nem, a Mikinek én mutattam :)) az smcFanControl nevezetű csodára, amellyel akár 6000-es fordulatszámon is pörgethetem a két ventit.

    Majd egy hardver ismeretekkel rendelkező felebarátom eláruhatná, hogy ez egy gyors kivégzés-e szegény ventilátorok számára....


    1 komment

    Címkék: software macbookpro fan

    A bejegyzés trackback címe:

    https://bazso.blog.hu/api/trackback/id/tr2826082

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    MiszterX · http://blog.xorp.hu 2007.01.08. 19:18:44

    Ehhez csak annyit, hogy jo a program valoban hasznos, de blog.xorp.hu/coolbook-ujabb-homerseklet-szabalyzo-macbook-pro-hoz/ oldalon irtam egy hasonlo megoldast, es a hozzaszolasok kozott is talalsz meg egy alternativat. Milyen helyzetben melyik jon jol! :)
    süti beállítások módosítása