Utolsó kommentek

én




vezető tanácsadó
www.virgo.hu

képek

    címkék

    apple (8) diéta (3) iphone (8) iwiw (5) osx (4) telefon (3) web (3) webconf2007 (3) wii (3) címkefelhő

    Mennyit érsz nekem? Elárulom.

    2007.03.02. 18:30 bazso


    Fikázom itt ezt a Web2.2 konfot, pedig azért sok mindenre jó volt. Ha már újdonságot nem kaptam, legalább elgondolkodtam pár dolgon, ötletelgettem, stb. Valahol ott a teremben ülve jutott eszembe, hogy mi lenne, ha megosztanám kedves látogatóimmal (Veletek), hogy mennyire is hízlalja bankszámlámat az ő (Ti) megtisztelő figyelmük. Valószínűleg teszem ezt bátran, mert semmit nem hoz és így inkább a látogatóban alakul kis egy kisebb lelkiismeretfurdalás, hogy egy kanyit sem hoz nekem a konyhára és nem bennem amiatt, hogy mennyit nyerészkedek rajta :)
    Természetesen félre ne értsen senki, nem azt kérem, hogy kattintgassatok az Adsense hirdetéseimre. Nem kérek semmit, kíváncsi vagyok, hogy hány év kell ahhoz, hogy az 1 dolláros álomhatárt elérjék bevételeim :)

    Node a lényeg, mától látható az Adsense bevételem, egyelőre kézzel frissítgetve, napokon belül már automatikusan.

    UPDATE:
    Nagyon durva szárnyalásba kezdett az egyenlegem. Asszem hétfőn felmondok, visszavonulok és csak lesem, ahogy peregnek a centek...

    Szólj hozzá!

    Címkék: adsense public-revenue pééééénz

    A bejegyzés trackback címe:

    https://bazso.blog.hu/api/trackback/id/tr9241807

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása