Utolsó kommentek

én




vezető tanácsadó
www.virgo.hu

képek

    címkék

    apple (8) diéta (3) iphone (8) iwiw (5) osx (4) telefon (3) web (3) webconf2007 (3) wii (3) címkefelhő

    Fogyókúra

    2007.06.12. 23:51 bazso


    Sajnos több okból is kifolyólag eljutottam oda, hogy erőteljes súlycsökkentésbe kell kezdenem. Az egész kb. 3 hete kezdődött, akkor 118kg-ot mutatott a mérleg. Hiába vagyok kb. 2 méter magas, ez már túlsúlynak számít bőven ebben a kategóriában is. De sajnos ez még nem volt minden, borzalmas bordakörnyéki fájásaim kezdtek lenni. Hosszas orvosi vizsgálódás után kiderült, hogy születési rendellenességem van, két csigolyámon jelentkezik és elértem egy olyan kritikus tömeget, ami miatt a két csigolya nyomja az idegeket, ez az oka a nem éppen kellemes és könnyen elviselhető fájdalmaimnak.

    Az elmúlt 3 hét első 2 hetében jobban odafigyeltem mit eszek és csodák csodájára sikerült 2-3 kg-ot leadnom. Múlt héten pedig Hajnival egy méregtelenítő kúrába kezdtünk, amelynek eredménye az, hogy tegnapi mérések alapján már elértem a 111kg-ot (a kúra felénél tartunk körülbelül).

    Ma meglátogattuk a közeli edzőtermet, holnap reggel újra megyek, ha minden igaz kapok edzéstervet is, úgyhogy ez remélem plusz segít felesleges kilóim gyors leadásában.

    Drukkoljatok, ahogy én is drukkolok minden kedves sorstársamnak :)

    6 komment · 1 trackback

    A bejegyzés trackback címe:

    https://bazso.blog.hu/api/trackback/id/tr4797692

    Trackbackek, pingbackek:

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    bazso 2007.06.13. 10:26:21

    Köszi! :)
    Te hogy állsz? Mostanában nem adtál hírt a fejleményekről :)

    henkipenki 2007.06.13. 11:16:35

    Kitartás, menni fog a dolog, én már csak tudom :) Aztán vissza Jack Bauereződsz :)

    Pléh Dániel 2007.06.24. 18:14:45

    milyen ez a neera bazsó ecsém???

    túl lehet élni???

    delawer 2008.01.31. 09:54:45

    öööö, most látom, hogy ez egy eléggé régi bejegyzés :D
    süti beállítások módosítása