Utolsó kommentek

én




vezető tanácsadó
www.virgo.hu

képek

    címkék

    apple (8) diéta (3) iphone (8) iwiw (5) osx (4) telefon (3) web (3) webconf2007 (3) wii (3) címkefelhő

    Táska: Crumpler

    2007.03.19. 21:44 bazso


    A szavazást leállítottam, ugyanis pár tételével gazdagabb lettem (leginkább ittam és ittam és ittam). Ugyebár volt ott egy Booq's Bag, amihez sajnos nagyon nem egyszerű hozzájutni, ezért úgy döntöttem, mást keresek.

    Az XMS-nél jártamban (ahol egyébként még mást is beruháztam) találtam egy Crumpler tatyót, ami talán elsőre nem is tetszett annyira, de azóta egyre inkább megkedveltem.

    Több szót nem is vesztegetnék rá. Fasza kis táska, mindenképpen előnyösebb mint a kölcsön Samsonite darab.

    Szólj hozzá!

    Címkék: táska

    A bejegyzés trackback címe:

    https://bazso.blog.hu/api/trackback/id/tr5548515

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása