Utolsó kommentek

én




vezető tanácsadó
www.virgo.hu

képek

    címkék

    apple (8) diéta (3) iphone (8) iwiw (5) osx (4) telefon (3) web (3) webconf2007 (3) wii (3) címkefelhő

    Blogszünet, Wii, Twitter

    2007.03.29. 18:39 bazso


    Rég nem írtam semmit ide, de a munkán kívül is remek mentségeim vannak. A legjobb rá a múlt héten beszerzett zseniális Nintendo Wii (igen-igen, egy újabb elem a listáról).

    Most nem szeretnék részletes beszámolóba fogni, vannak erre szuper példák.

    Amit én tapasztaltam, röviden:
    • éjszakába nyúló ébrenlét
    • fájó kar, csukló
    • izomláz
    • nem szűnő játékélmény
    • minimális függőség
    • tökéletes közösségi szórakozás
    • macskám riadt tekintete, miközben püffölöm a levegőt

    Na mindegy, ezt elmesélni úgysem lehet, ki kell próbálni. Természetesen csúcsgrafikára gerjedő, PS3-ra kihegyezett embereknek nem ajánom, ők nem fogják érteni.

    A másik dolog a Twitter. Ez egy új őrület, nevezzük pl. mikroblogolásnak. A lényege, hogy SMS nagyságú üzenetekben közlöm a világgal, hogy éppen mi a nyavaját csinálok. Egyelőre sok értelmét nem látom, pláne, hogy egy haverom sincs a rendszerben, figyelni is csak valami amerikai félőrült figyel. Majd meglátjuk. Egyelőre lelkesen próbálkozom, aztán meglátjuk mi sül ki belőle.

    2 komment

    Címkék: wii szünet twitter

    A bejegyzés trackback címe:

    https://bazso.blog.hu/api/trackback/id/tr5752422

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    MiszterX · http://blog.xorp.hu 2007.03.29. 21:26:33

    A wii-t gyerekjateknak tartom (egyszeruen nemertem hogy tud ennyi embert megfogni), a twittert meg 1 baromsagnak. :) Smsnyi szovegben semmi erdekeset nemlehet szerintem kozolni amit erdemes lenne olvasni.

    Ennyi :) Legkozelebb ird le ezekbe mi tudott enynire megfogni, szeretnem mar egyszer megerteni :)

    bazso 2007.03.29. 22:27:26

    Akkor ezek szerint gyerek vagyok :)
    Ha próbáltad már és így ez a véleményed, akkor úgy sem tudlak meggyőzni. Ha nem, akkor meg ki kell próbálni.

    Twitter meg valóban baromság, én sem állítottam mást :)
    süti beállítások módosítása